نوع – جور کردن ادرار تبدیل محققان بیماران مبتلا به ام اس

نوع – جور کردن: ادرار تبدیل محققان بیماران مبتلا به ام اس اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی برنامه اخیر برج میلاد نشان داد الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه «سوفیا لورن» است / علم‌الهدی

امام جمعه مشهد گفت: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم ش

برنامه اخیر برج میلاد نشان داد الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه «سوفیا لورن» است / علم‌الهدی

علم الهدی: برنامه اخیر برج میلاد نشان داد الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه «سوفیا لورن» است

عبارات مهم : ایران

امام جمعه مشهد گفت: اتفاق ای که اخیراً در برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه ریزی حساب شده است از سوی دشمن بود. بنده نمی خواهم شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرداری را متهم کنم که آنها برنامه ریزی کردند. بلکه می گویم این تصادفی نبود که برنامه ریزها از شهردار دعوت کنند و دقیقاً این برنامه را اجرا کردند. این برنامه دهن کجی به حضرت زهرا(س) بود. این برنامه را برگزار کردند و با رقص یک عده نوجوان و دختر جوان نشان دادند که الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه سوفیا لورن است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علم الهدی در نماز جمعه این هفته مسهد در حرم رضوی با تبریک روز زن گفت: روز میلاد فاطمه(س) مصادف با روز میاد امام بزرگوار هست. این تصادفات طبیعی نیست. گاهی با تطبیق آنها حقایقی بناست بر ملا شود اینکه تولد امام در روز تولد حضرت زهرا(س) بوده نشانگر این واقعیت است که نشانه مهم قیام حضرت فاطمه به دست توانمند این فرزند برومندش قابل تحولاست.

برنامه اخیر برج میلاد نشان داد الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه «سوفیا لورن» است / علم‌الهدی

وی با بیان اینکه هویت سازی جامعه دینی با هویت حضرت فاطمه(س) و با نهضت انقلاب اسلامی به دست فرزند فاطمه(س) در دنیا اسلام محقق می شود، گفت: امروز روز زن لقب گرفته هست. چرا؟ چون فاطمه از تبار زنان بوده؟ علت این نامگذاری به خاطر شخصیت الگویی صدیقه اطهر جهت زنان مسلمان و زنان دلداده به علاقه زهرا (س) هست. آنها که خود را به علاقه فاطمه(س) وابسته می دانند، بدانند الگوی آنها در زندگی زهرا (س) است الگوی زن مسلمان فاطمه هست. الگوسازی فاطمه (س) در جامعه جهت جامعه هویت بخش و هویت ساز است.

امام جمعه مشهد گفت: جامعه هستیم که زنانش با الگو قرار دادن صدیقه (س)، عفت را به صورت جریان همگانی در زندگی قرار می دهند هویت آنها در جامعه در قالب تبعیت از الگوی صدیقه(س) هست. هویت جامعه به حجاب زنان ما هست. چون الگوی حجاب و عفت صدیقه اطهر هست. زهرا (س) هویت ساز زندگی اجتماعی ما است.

امام جمعه مشهد گفت: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم ش

وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه(س) به جامعه ما با مساله حجاب و عفت هویت داده هست، گفت: دشمن های ما در مقام هویت ستیزی هستند تا هویت را از جامعه بگیرند و با بی هویت کردن آن استقلال از بین ببرند و بر این اجتماع مسلط شوند جهت همین با حجاب مبارزه می کنند یکی از نکات جنگ روانی دشمن مساله حجاب و مقابله و مبارزه با عفت و حجاب است اگر حجاب از زنان ما گرفته شود جامعه هویت دینی خود را از دست می دهد و در آن می توان مسلط شد لذا دشمن جهت همین با حجاب مبارزه می کند.

علم الهدی تاکید کرد: مساله حجاب عادی مثل سایر واجبات و بی حجابی یک منکر معمولی نیست. حجاب یک مساله محوری و هویت بخش است و بی حجابی نوعی هویت ستیزی در جامعه هست. جهت همین دشمن تلاش می کند با توسعه بی حجابی هویت ستیزی رخود را با این جامعه محقق کند و اینکه فکر کنید دختر ناهنجار ولنگاری سر چهارراه و یک میدان روسری سر چوب کند ظاهرش کودکانه و بچگانه است ولی در اصل جریانی که اور ا مزدور کرده برنامه ریزی کرده هست. لشگر جنگ نرم دشمن جهت هویت ستیزی است.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق ای که اخیراً در برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه ریزی حساب شده است از سوی دشمن بود. بنده نمی خواهم شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرداری را متهم کنم که آنها برنامه ریزی کردند. بلکه می گویم این تصادفی نبود که برنامه ریزها از شهردار دعوت کنند و دقیقاً این برنامه را اجرا کردند. این برنامه دهن کجی به حضرت زهرا(س) بود. این برنامه را برگزار کردند و با رقص یک عده نوجوان و دختر جوان نشان دادند که الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه سوفیا لورن است.

برنامه اخیر برج میلاد نشان داد الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه «سوفیا لورن» است / علم‌الهدی

علم الهدی تاکید کرد: آن ها می درخواست کردند این را ثابت کنند که الگوی ما حضرت زهرا(س) نبود. این مراسم خوش حالی دهن کجی به رهبری، اسلام، خانواده شهدا، همه شما مرد و زن بود. از همه این ها گذشته دهن کجی به حضرت زهرا (س) بود.

امام جمعه مشهد گفت: اینکه دادستان غیور پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد این قضیه باید تحت تعقیب قرار گیرد، به خاطر این است که اگر در کشوری جنگ شود و داخل کشور، جریانی با دشمن همدست شود که پشت جبهه و نیروهای خودی را بکوبد، به این جریان ستون پنجم می گویند و اگر یک ستون پنجم تشکیل شد، از نظر دستگاه قضایی خائن ترین جریانات در کشور است باید به اشد مجازات محکوم شود.

امام جمعه مشهد گفت: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم ش

علم الهدی عنوان کرد: آن ها که این مراسم خوش حالی را برگزار کردند، ستون پنجم دشمن بودند و قصد داشتند صورت الگویی صدیقه اطهر(س) را برهم بزنند. بنده از شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خواهش می کنم. نمی خواهم بگویم شما مقصر هستید. ولی می خواهم بگویم امروز سال چهلم انقلاب است و در تاریخ ثبت خواهد شد که شورای شهر پنجم یک برنامه ضدحضرت زهرا(س) برگزار کردند. نمی خواهم بگویم شما مقصرید ولی به نام شما ثبت می شود. مگر اینکه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران برخورد کند و همه کسانی که در برگزاری این مراسم نقش داشتند، اخراج کرده و از اوج تا پایین از موقعیت ها ساقط کنند.

علم الهدی همچنین اعلام کرد: بیانیه و اطلاعیه کفایت نمی کند. اگر این کار را نکنید، شما به عنوان شریک جرم ستون پنجم در جنگ نرم نقش داشتید. ممکن است حرف بنده امام جمعه تمام شود، ولی این پرسشها که تمام نمی شود. در تاریخ ثبت می شود.

برنامه اخیر برج میلاد نشان داد الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه «سوفیا لورن» است / علم‌الهدی

وی افزود: نمی شود که توجیه کنید که این ها فرزند بودند. دختران نوجوان و جوانی که دقیقاً نقطه جنبش بودند، وقیح ترین حرکات را انجام دادند. این قابل توجیه نیست.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مردم به شما رای دادند شهرشان را آباد کنند. نه این که یک عده عوامل نفوذی دشمن بیایند در جنگ نرم با همدست شوند و به حضرت زهرا توهین کنند.

وی همچنین به اتفاقی در دهه نخست انقلاب اشاره کرد و گفت: یک زنی که آشنا شده است هم نبود، یک جایی مصاحبه کرده بود و گفته بود الگوی ما اوشین هست، حضرت زهرا نیست. امام فرمودند آن زن مرتده است و هرجا دیدید با او برخورد کنید.

علم الهدی تصریح کرد: برادران و خواهران! امریکا از بسیج شما می ترسد. امریکا از این که بعد از 30 سال جوانان شما راه می افتند در اردوی راهیان نور می رود، می ترسد.

وی افزود: دیروز رییس محترم ستاد فرماندهی کل قوا رسماً گفت یک سال است رییس جمهور و کنگره امریکا فشار می آوردند به ارتش آمریکا که حداقل یک جای کشور عزیزمان ایران را بمب باران کنید ولی آن ها جرات نمی کنند. آیا که از بسیجی شما می ترسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این ها می خواهند کاری کنند که کارخانه بسیجی ساز را در مملکت از بین ببرند. و کارخانه بسیجی ساز همین خانواده شماست و عالی ترین راه جهت متلاشی کردن این خانواده ها، از بین بردن حجاب است و بنابر این باید در حفظ حجاب هوشیار باشید.

واژه های کلیدی: ایران | برنامه | علم الهدی | حضرت فاطمه | برنامه ریزی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار